De Kracht van Diversiteit
Header

Laat vaker je stem horen!

november 15th, 2016 | Posted by Thea in Geen categorie
161115-doe-mee-met-media-onderzoekEr wordt in ons land veel over Marokkaanse Nederlanders gepraat. Maar er wordt weinig mét ons gepraat. Zo vinden er ons land geregeld opiniepeilingen plaats.

Grote merken als Coca-Cola, H&M, T-Mobile, Albert Heijn, Zara, Primark en McDonald´s vragen consumenten naar hun mening over hun producten. Maar het aantal mensen van Marokkaanse afkomst dat een mening geeft, is beperkt. Daardoor geven deze peilingen vaak een onvolledig beeld.
Wij willen Marokkaanse Nederlanders en mensen met een andere Maghreb of Arabische achtergrond daarom aanmoedigen vaker hun stem te laten horen. Zodat er veelvuldiger rekening met ons wordt gehouden. Als eerste doet zich nu de gelegenheid voor om vier tot zes keer per jaar deel te nemen aan het mediabereik onderzoek Radio, het landelijke onderzoek waarin je aangeeft naar welke radiozenders je luistert en wanneer. Ook kan je aangeven waarom je bepaalde keuzes maakt.
Alle deelnemers aan dit mediabereik onderzoek maken kans op het winnen van een iPad. Dit is je kans om écht invloed uit te oefenen op het media- aanbod! Wij willen je daarom graag adviseren aan dit onderzoek mee te doen, zodat ook de Nederlandse media in de toekomst veel vaker dan nu het geval is, met onze keuzes en wensen rekening houden. Je zal daarna worden gebeld door bureau GFK. In een telefoongesprek van ongeveer tien minuten, stellen zij onder meer vragen over je luistergedrag. Daarna krijg je zes keer per jaar een link naar een online vragenlijst.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 Both comments and pings are currently closed.